La gestió de les persones destinatàries permet configurar una sèrie de paràmetres per facilitar i habilitar diferents opcions en la gestió de les denúncies.
Es relacionen a continuació algunes d’aquestes opcions i la seva funcionalitat:
Activa les notificacions per correu electrònic
Activar aquesta opció en el perfil de la persona destinatària habilitarà que aquesta pugui rebre correus electrònics relacionats amb les denúncies, cada vegada que una denúncia es crea o es modifica.
Aquesta és la visualització del tauler de configuracions amb l'opció seleccionada:
Obligatòriament seleccionats
Les persones alertadores, a l’hora d’omplir el qüestionari, tenen la possibilitat de seleccionar a la persona destinatària a la qual adreçar la denúncia, sempre que aquesta opció estigui habilitada en el Context corresponent.
L’opció “Obligatòriament seleccionats” el que fa és indicar que aquesta persona destinatària a la qual hem marcat l’opció, sempre sortirà com a preseleccionada sense opció a poder de-seleccionar-la.
Aquesta és la visualització del tauler de configuracions amb l'opció seleccionada:
Quan la persona alertadora accedeix a una denúncia i alguna persona destinatària està seleccionada com a obligatòria, la vista d’aquesta denúncia serà la següent:
En cas contrari, si no hi ha cap persona destinatària seleccionada com a obligatòria, la vista de la denúncia serà la següent:
Permet al destinatari esborrar informes
Aquesta opció permet a una persona destinatària esborrar denúncies. Aquest esborrat s’ha de fer d'una en una, no es pot fer de forma massiva.
Si la persona destinatària té aquesta opció seleccionada, en accedir a una denúncia apareixerà una nova opció en l’edició de denúncies, corresponent a la icona d'una paperera:
A continuació es mostra un exemple de denúncia on la persona destinatària té aquesta opció activada, on es pot veure la icona paperera que l’habilita a poder esborrar la denúncia.
El sistema demana confirmar amb una finestra emergent l’eliminació de la denúncia.
Es produeix l'esborrat de la denúncia amb aquesta opció i també registra al log qui ha esborrat la/les mateixa/es.
Permet al destinatari ajornar la data d'expiració de l'informe
Si es selecciona aquesta opció, la persona destinatària disposarà de la capacitat de modificar la data de caducitat d’una denúncia concreta. Dita opció s’identifica a través d’una icona d’un rellotge.
Prement la icona rellotge per modificar la data de caducitat de la denúncia:
S'obre una finestra amb la nova data a modificar:
Permetre a aquest usuari reobrir la gestió d'una denúncia
La persona destinatària que tingui aquest paràmetre activat té la possibilitat de reobrir una denúncia tancada.
Per defecte, si no té l'opció de reobrir activada, es veu la icona del disc amb la descripció de canviar els estats a la denúncia, on hi ha diverses opcions, però no tindrà la possibilitat d’obrir una denúncia prèviament tancada:
Quan l'usuari té activada l'opció de reobrir denúncies tancades, el mateix botó amb el disc conté l’opció de reobrir la denúncia seleccionada:
En seleccionar-ho s'obre una nova finestra per afegir el motiu de reobertura de la denúncia:
Una vegada es confirmi l'operació, la denúncia passarà de tancada a oberta, tal i com es pot veure a l’exemple adjunt: